تور کیش در هتل دیدنیها

اگر برای تور کیش خود هتل دیدنیها را انتخاب کرده اید،هتل دیدنیها کیش دقیقا در کنار بازار مرجان واقع شده است. این هتل به دور از سر و صدای روزهای شلوغ جزیره، در موقعیتی آرام و دلنشین و در فضایی زیبا آماده پذیرایی از میهمانان جزیره زیبای کیش است. این هتل دارای ۲۸ واحد می باشد. ویلاهای ساحلی مدرن این هتل و امکانات عالی آنها موقعیتی مناسب برای کسانی است که می خواهند زندگی در کنار خلیج همیشگی فارس را، هر چند کوتاه تجربه کنند.

رستوران دیدنی ها که یکی از معروفترین رستوران های جزیره است با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در کیفیتی عالی در خدمت میهمانان خود می باشد. این رستوران تخفیف های ویژه ای را برای مسافرین هتل دیدنیها در نظر می گیرد: ۳۰% تخفیف روی منوی ناهار، ۱۵% تخفیف شام، و ۳۰% تخفیف استفاده از کافی شاپ دیدنی ها.

فاصله هتل دیدنی ها از فرودگاه کیش در حدود ۱۰ کیلومتر است.

این مطلب از سایت نکست هالیدی، مرجع تور لحظه آخری  برگرفته شده است.

بدون تردید برای همه ما بسیار پیش اومده که قصد سفر کردیم ولی با دو سؤال مهم مواجه شدیم؛ سؤال اول اینکه کجا بریم و سؤال دوم اینکه چطور ارزان تر سفر کنیم !!!

در این موقع است که سریع لپ تاپ را روشن می کنیم یا با گوشیمون به اینترنت وصل میشویم و میریم سراغ سرچ کردن توی گوگل!

تور ارزان! تور آنتالیا! آژانس مسافرتی! اطلاعات گردشگری! تور ترکیه! اطلاعات هتل! و ….!!!!

در نهایت شما می مانید و یک سری اطلاعات نصف و نیمه در مورد شهرها و کشورهای مختلف، آژانس های گردشگری متفاوت و تورهای ارزان و گرانی که نمی دونید به کدوم باید اعتماد کنید و تنوع پکیج هاشون شمارو دچار سردرگمی کرده است !! در آخر هم به این نتیجه می رسید که کاش اصلا قصد سفر نکرده بودید !!

پس بهتره تا پشیمان از سفر نشدید یک سر به سایت Nextholiday.ir یا همان “تعطلات بعدی” بزنید ! اصلا این کار را باید همان اول انجام می دادید، می دونید چرا؟ دلیلش را کاملا منطقی در زیر بخونید:

این سایت با همکاری چندین آژانس معتبر و فعال، اطلاعات بسیار کاملی از آفر تورهای مختلف را قرار می دهد که شما با یک جست وجوی ساده و مقایسه میان آن ها به راحتی می توانید مناسب ترین تور با شرایط خود و ارزان ترین قیمت انتخاب کنید. از آنجاییکه بخش بزرگی از این تورها لحظه آخری هستند، پس با تخفیفات بسیار بالا نسبت به قیمت اصلی ارائه می گردند. جالب اینجاست که این تور ها تنها محدود به شهر های داخلی نبوده بلکه سراسر دنیا را شامل می شود . در تصویر زیر برخی از آخرین تورهای اردیبهشت ماه سال ۹۴ نمایش داده شده است

سایت ” تعطیلات بعدی ” Nextholiday.ir علاوه بر معرفی بهترین تورهای داخلی و خارجی، اطلاعات جامعی نیز درخصوص جاذبه های گردشگری و هتل های تمام نقاط دنیا دارد. علاوه بر این راهنمایی های بسیار مفید و کارسازی پیش از سفر به مکان ها و شهرهای مختلف گردآوری کرده است که توصیه می شود حتی اگر قصد مسافرت از طریق تور را ندارید و یا اگر آزانس مسافرتی خود را انتخاب کرده اید، حتما به این سایت سر زده و این اطلاعات با ارزش را از دست ندهید. جالب است بدانید که اغلب این راهنمایی ها، گردآوری تجربیات سفر افراد مختلف به مناطق مورد نظر است.

راستی تا یادم نرفته، سایت Nextholiday.ir یک قسمت جالب دیگر هم در نظر گرفته که می توانید با وارد کردن ایمیل و شماره موبایل خود، به صورت رایگان و خیلی سریع در جریان آخرین و ارزان ترین آفر تورها قرار بگیرید تا آن ها را از دست ندهید و زود تر از بقیه از آن ها مطلع شوید .

مرجع Nextholiday.ir

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. افق بال فرشتگان گفت:

    ممنون از سایت خوبتان.موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس