دانلود آهنگ جدید

نکس وان بزرگترین سایت موزیک ایران می باشد که به شما اجازه میدهد به صورت رایگان به انواع دانلود آهنگ جدید و آلبوم موسیقی و آهنگ های شاد و موزیک ویدئو ها بپردازید دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی تک اهنگ خواننده های معروف با کیفیت اصلی موزیک و لینک دانلود مستقیم دانلود آهنگ جدید خواننده های معروف ایرانی ( آهنگ های امروز MP3 ) | جدیدترین تک آهنگ های ایرانی با متن ترانه و لینک مستقیم از نکس وان موزیک.

نکس وان

سایت نکس وان با هدف خدمت و توسعه به دنیای موسیقی در فضای مجازی در تاریخ یک شنبه ۲۹ اسفند ۹۵ کار خود را شروع کرده است .در سایت نکس وان شما عزیزان میتوانید از اخبار کنسرتها و جشنوارهای موسیقی مختلف با خبر شوید و جدیدترین موسیقی های ایرانی را مشاهده و دانلود کنید. سایت نکس وان در عرصه دانلود آهنگ شروع به کار کرده و سعی میکند که در این عرصه موفق باشه و البته سایت نکس وان سعی خودش رو میکنه که قوانین جمهوری اسلامی ایران رو رعایت کنه .
امید است که تیم ما در این راستا توانایی خدمت رسانی شایسته ای به شما مخاطبان گرامی داشته باشد.

شهاب مظفری

شهاب مظفری متولد ۷ اردیبهشت ۱۳۶۳ در تهران، خواننده است فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی IT می باشد، در سال ۹۶ مجوز گرفت و صدای زیبایش خیلی زود او را به شهرت رساند، مدتی پیش نیز دچار حمله قلبی شد اولین آهنگ شهاب مظفری را بعد از تحصیلات دانشگاهی در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۴ ساله بود بنام از وقتی رفتی … نوشت و آهنگسازی کرد که پیانوی این قطعه بسیار پرطرفدار شد ساز حرفه ای او پیانو ست که از کودکی یادگیری آن را آغاز کرد و مضاف بر آن ، گیتار کلاسیک نیز، از سازهای دیگری ست که مسلط است.

 

مسیح و آرش AP

مسیح و آرش دو خواننده پاپ و موفق کشورمان می باشند .آرش عدل پرور زاده ۲۱ مرداد سال ۱۳۶۹ در تهران است. مسیح زاده ۲۰ ازردیبهشت سال ۱۳۶۷ در شهر تهران است.  مسیح و آرش AP دو خواننده ی جوان و مشهور کشورمان متولد تهران هستند که از نوجوانی به خارج از کشور رفته و همانجا تحصیلات در رشته آهنگسازی داشتند و انواع ساز ها و سبک های جدید آواز و خوانندگی را در کنار استادان فرا گرفتند و بعد از چند سال دوباره به ایران بازگشتند. مسیح هم خیلی زود و از سن ۱۶ سالگی وارد عرصه موسقی شد. او به همراه آرش به ترانه سرایی و آهنگسازی مشغول شد. او هم مانند برادرش موسیقی را نزد استادان بزرگ آموخته است.

 

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس