مرکز مشاوره تحصیلی و مشاوره خانواده سامانه ندای مشاور

سامانه ندای مشاور با هدف ارائه خدمات مشاوره در سطح کشور به صورتی حضوری و تلفنی تشکیل گردیده است. موسسه سامانه ندای مشاور دارای فعالیت های گستره ای در بخش مشاوره می باشد. فعالیت های که این موسسه ارائه می دهد عباتند از:

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی یکی از مهمترین مسائلی است که باید توجه ویژه ای به این موضوع گردد. بسیار از داوطلبان بدون آگاهی و شناخت کامل وارد رشته ای شده و بنابراین پس از چند سال از انتخاب خود پشیمان می شوند و یا مجبور به کاری می شوند که علاقه ای به آن نداند. سامانه ندای مشاور از پایین ترین مقاطع تا بالاترین مقاطع تحصیلی در خدمت عزیزان می باشد و راهنمایی کامل و برنامه ریزی کنکور ۹۶ را برای داوطلبان انجام می دهد.

 مشاوره تحصیلی برای دانشگاه علمی کاربردی و مشاوره درباره رشته های علمی کاربردی ، دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه پیام نور ، دانشگاه های سراسری و پردیس های بین الملل وغیره انجام می گیرد. مشاوره تحصیلی تلفنی بدون نیاز به انتظار و گرفتن وقت فقط با گرفتن شماره از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب امکان پذیر می باشد. ثبت نام تیزهوشان ۹۶ و نمونه دولتی و راهنمای قبولی در این ،  ثبت نام و مشاوره کارشناسی ارشد ۹۶ و هر مشکلی که مربوط به تحصیل باشد برای صورت می گیرد.

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده از جمله مسائلی است که در این جامعه پر از استرس و مشکلات بسیار ضروری می باشد تا بتواند اندکی از بار روانی و استرس خانواده را بگیرد. مشاوره خانواده و مشاوره جنسی برای تمامی سنین لازم و ضروری می باشد و برای جلوگیری از اردواج های اشتباه و یا طلاق های اشتباه بسیار ضروری می باشد. مشاوره خانواده نیز به صورت مشاوره خانواده تلفنی صورت می گیرد.

برای ارتباط با سامانه ندای مشاور می توانید از شماره های زیر استفاده کنید.

۹۰۹۹۰۷۱۳۷۵

پاسخکویی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برچسب: مشاوره تحصیلی, مشاوره تحصیلی تلفنی,مشاوره خانواده, مشاوره جنسی,سامانه ندای مشاور, دانشگاه آزاد,دانشگاه علمی کاربردی, ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۶, ثبت نام تیزهوشان ۹۶, برنامه ریزی کنکور ۹۶

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس