روایت تلخ دختر ایزدی از تعرض های بیشرمانه داعش به زنان و کودکان +تصاویر

دختر جوان ایزدی که به مدت دو سال اسیر گروه تروریستی داعش بوده و هزاران جنایت تروریست ها را به چشم دیده بود، با یک انفجار ساختگی و به قیمت از دست دادن زیبایی اش توانست از چنگال انها بگریزد. وی اکنون به یاد ان روز های تلخ تنها اشک می ریزد و غصه دختران و کودکانی را که به مانند او اسیر داعش هستند را می خورد.

مجله خبری دوستان : دختری ۱۸ ساله با نام لامیا یکی از هزاران دختر و زن عراقی است که در چنگال گروه تروریستی تکفیری داعش گرفتار شده است. دختران و زنان بخت برگشته ای که بدون هیچ گناه کرده ای مانند یک حیوان در بازار های برده فروشی گروهک منفور داعش خرید و فروش می شوند.

لامیا با وجود اینکه که ۱۸ سال بیشتر ندارد، اما به خاطر ازار و اذیت هایی که از سوی تروریست ها دیده است، دل پر دردی دارد، چهره شکست خورده ی وی بیشتر از ۱۸ سال نشان می دهد.

وی به مدت ۲ سال در اسارت تروریست ها بوده و اکنون وقتی به یاد ان روزها می افتد ناخوداگاه اشک در چشمانش جاری شده و تمام بدنش از ترس و دلهره می لرزد. لامیا اهل روستایی در شمال عراق است. او کودکی شادی داشته، خانواده‌اش کشاورز بوده‌اند و او نیز پابه‌پای آنها کارمی‌کرده تا به رویای معلم شدن دست یابد.

اخبارحوادث : لامیا اولین بار داعشی ها را در تلوزیون دیده بود ولی به هیچ وجه نمی دانسته که انها تروریست هستند، او می گوید یک روز صبح زود تروریست ها به روستای انها حمله کرده و تمام مردان را به قتل رسانده و زنان و کودکان را به بردگی می گیرند. داعشی‌ها او و سه خواهرش را در بازار شهر موصل به فروش گذاشتند و هر کدام به قیمتی به فروش رفتند.

این دختر ۱۸ ساله در اسارت داعش ۵ بار اقدام به فرار می کند تا اینکه موفق به نجات خود می شود. در یکی از فرارهای ناموفق وقتی دوباره دستگیر شد صاحب او به او گفت اگر فکر فرار به سرت بزند یا تو را می‌کشم یا پایت را قطع می‌کنم. پاسخی که این دختر ایزدی به صاحبش داد این بود “اگر پایم را قطع کنی با پای دیگرم فرار می‌کنم. من هرگز تسلیم نخواهم شد”. او می‌گوید من تصمیم گرفته بودم به هر نحوی مقاومت کنم. من باید با سرنوشتی که آنها برایم رقم زده بودند مبارزه می‌کردم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از تلخ‌ترین خاطراتی که در ذهن لامیا مانده تعرض ۴۰ داعشی به اوست. او شاهد فروش دختران خردسالی بود که به‌عنوان برده به فروش می‌رفتند. با این حال هرگز امید خود را از دست نداد و تسلیم نشد. هر بار که صدای جنگنده‌ها به گوشش می‌رسید از خدا می‌خواست که مقر آنها را بمباران کنند تا از این زندگی خلاص شود. او حتی مجبور بود در ساخت بمب‌های انتحاری به آنها کمک کند و سرانجام در انفجاری خودساخته که باعث آسیب‌های جدی به صورتش شد توانست از چنگال داعش فرار کند.

لامیا در حال حاضر ساکن المان بوده و یکی از اهدافش این است که به دختران و زنان اسیر داعش کمک کند و صدای آنها را به مجامع جهانی برساند. او به خاطر شجاعتش برنده جایزه ساخاروف (جایزه اتحادیه اروپا) شد.

همانگونه که در تصاویر زیر مشاهده می کنید این دختر جوان به قیمت از دست دادن زیبایی اش توانست از چنگال داعش نجات یابد./اخبارروز

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. با سلام .

    شما با افتخار لینک شدید..
    ما را نیز به نام عاشقان مهدی (عج)
    به ادرس
    http://www.ashganmahdi.ir
    لینک کنید و اطلاع دهید

    تشکر…

    لینک شما در ادرس زیر قرار گرفته است.
    http://ashganmahdi.ir/payvand.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس