ریکستی چیست؟

ریکستی (Rixty) یک سیستم پرداختی است که به کاربران محلی و بین المللی اجازه داده می شود تا در بازی های آنلاین ویا همان دنیای مجازی خرید سکه ویا اعتبار انجام دهند.مصرف کنندگان می توانند بدون کارت اعتباری و بدون افشای اطلاعات محرمانه خود با تبدیل پول نقد به ریکستی در ۱۴۰ هزار فروشگاهی که در آمریکا و برزیل موجود است پول خود را چنج کنند ویا اینکه به ۵۰۰هزار مکانی که در سراسر جهان پرداخت خود را داشته باشند

باتوجه به تعامل بازی های آنلاین وناشران وبسایت ها با ریکستی  این امر باعث شده است که درصد کسب درآمد خیلی زیادی  بین آن ها بوجود بیاید

با ارائه مصرف کنندگان برپایه پول نقد یک راه امن و انعطاف پذیر به صورت پرداخت آنلاین ، ریکستی به این ناشران کمک میکند تا فروششون رو افزایش بدهند و مشتریان جدید خود را جذب نمایند.

ریکستی زیر مجموعه ای از( MOL AccessPortal Sdn Bhd (MOL که یکی ازارائه دهندگان خدمات پرداخت  آسیا می باشد . مول (MOL) بیش از ۶۰ میلیون معامله در هرسال را انجام می دهد که مبلغ پرداختی های آن بیش از ۵۰۰میلیون دلار میشود.

مول  با لینک به بیش از ۸۸ بانک در سراسر جهان از طریق بانکداری آنلاین و ۶۸۰هزار بخش پرداختی را در ۸۰ کشور مختلف اهرم کرده است. مول(MOL) به عنوان یکی از سریع ترین شرکت های فن آوری در حال رشد آسیا و اقیانوسیه در فناوری شرکت  Deloitte به رسمیت شناخته شد مول  در مالزی با دفاتر در سراسر آسیا و اقیانوسیه مستقرشده است.

گیفت کارت ریکستی

گیفت کارت ریکستی (rixty gift card) هم همانند بقیه گیفت کارت های اعتباری می توان ردیم کرد اگر چنانچه با گیفت کارت و اصطلاح ردیم کردن آشنایی ندارید میتوانید به پست گیفت کارت چیست در بخش آموزش ها مراجعه کنید

پرداخت در بازی های wargaming.net از طریق گیفت کارت ریکستی صورت میگیرد که اگر بخواهیم یکی از این بازی ها را نام ببریم World Of Tanks می باشد. که در هنگاک پرداخت انواع روش های پرداختی را از جمله پیپیال ویزا کارت مستر کارت و…. مشاهده میکنید شما برروی ریکستی کلیک میکنید و سپس بخش ردیم کد redeem code را انتخاب کرده و کد گیفت کارت را در آن وارد می کنید و به حساب خود اعتبار می بخشید.

با آموزش های ردیم گیفت کارت و همچنین  گیفت کارت ایکس باکس ، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت آمازون ، گیفت کارت اپل ، گیفت کارت پلی استیشن دریافت گیفت کارت رایگان  ، ساخت اپل آیدی و… )

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس