فروشگاه­های اینترنتی قطعات خودروهای خارجی چه ویژگی­هایی دارند؟

این روزها با افزایش فروشگاه­های اینترنتی و اپلیکیشن­های متفاوت برای خرید و فروش انواع محصولات و خدمات گوناگون، مردم بیشتر به سمت خریدهای اینترنتی روی آورده­اند. خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری هم آسان­تر است و هم به راحتی می­توان قیمت­ها و کیفیت­ها را مقایسه نمود و بهترین محصول، با مناسب­ترین قیمت را خریداری کرد.

در این میان برای فروشندگان، رقبای زیادی وجود دارند و در آخر در این بازار داغ کسب و کار آنلاین کسی برنده است که بتواند بهترین خدمات و محصولات را در کوتاه­ترین زمان و بالاترین کیفیت به دست مشتری برساند.

یک عامل مهم دیگر در جذب مشتری، داشتن سایتی جذاب و با امکانات زیاد است که مشتری به­راحتی، با خیالی آسوده و با صرف کمترین وقت یک خرید عالی را تجربه کند.

قطعات و لوازم یدکی خودرو یکی از محصولاتی است که این روزها بازار فروش اینترنتی آن بسیار داغ است و افراد ترجیح می­دهند به جای ساعت­ها وقت گذاشتن برای پیدا کردن یک قطعه برای خودرو خود، به راحتی در عرض چند دقیقه آن را از فروشگاه اینترنتی سفارش دهند و در کمترین زمان تحویل بگیرند.

در این میان قطعات خودروهای خارجی که به دلیل تحریم­ها بسیار کمیاب و حتی در برخی از فروشگاه­ها نایاب شده­اند، یکی از مشکلات دارندگان این خودروها محسوب می­شوند. بنابراین مالکان این نوع خودروها باید به دنبال یک فروشگاه اینترنتی مطمئن و قابل اطمینان باشند تا قطعات خارجی اصل را با بهترین هزینه در کوتاه­ترین مدت به دستشان برسانند.

اما پیدا کردن یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد که امکانات زیادی برای خرید از جمله امکان مقایسه کردن قیمت، توضیح جامع و کامل درباره محصول، گارانتی و … را داشته باشد، کار آسانی نیست. شما برای خرید قطعات خودروهای خارجی به فروشگاه بافیلتر مراجعه کنید. در این فروشگاه می­توانید باکیفیت­ترین محصولات را به مناسب­ترین قیمت خریداری نمایید.

ویژگی­های فروشگاه آنلاین قطعات خودرو

در اینجا به بیان برخی از خصوصیات یک فروشگاه اینترنتی قابل اطمینان می­پردازیم.

امکان مشاهده عکس محصول و توضیحات

همه ما می­دانیم که خرید هر محصولی در یک فروشگاه آنلاین بدون دیدن تصاویر آن غیرممکن است و هیچگاه یک فروشگاه اینترنتی حرفه­ای محصولی را بدون عکس و توضیحات کامل آن، به مشتریان ارائه نمی­دهد.

پس اولین و مهم­ترین نکته ای که خریداران باید به آن توجه کنند، داشتن عکس و توضیحات کامل محصول و وجود قیمت محصولات است. همچنین برخی از سایت­ها برای جذب بیشتر اطمینان مشتری، ویدیوهای کوتاهی از آنباکسینگ محصولات به مشتریان ارائه می­دهند تا مشتریان بتوانند بدون خواندن توضیحات و با صرف وقت کمتر با محصول آشنا بشوند و اقدام به خرید کنند.

داشتن اینماد و درگاه پرداخت امن

اینماد یا همان نماد الکترونیک، یکی از مهم­ترین مواردی است که هر فروشگاه اینترنتی مطمئنی آن را دارا می­باشد و مشتریان هنگام خرید محصول حتما باید به این موضوع توجه کنند.

همچنین درگاه پرداخت امن که شامل درگاه پرداخت بانک­ها و همچنین درگاه­هایی که از سوی بانک مرکزی تایید شده­اند، می­باشد، یکی از موارد مهمی است که هر سایتی که امکان خرید آنلاین را دارد باید به آن توجه نماید.

همچنین مشتریان هنگام خرید باید توجه کنند که اینماد (نماد الکترونیکی) منقضی نشده باشد.

پشتیبانی فروشگاه اینترنتی

یک فروشگاه اینترنتی قابل اطمینان و مجرب، دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است تا مشتریان در صورت بروز مشکل یا در صورت سوال درباره محصولات،  بتوانند در سریع­ترین زمان ممکن با پشتیبانی ارتباط برقرار کنند و مشکل خود را حل نمایند.

درج تمام اطلاعات فروشگاه آنلاین بر روی سایت

برخی از فروشگاه­های آنلاین دارای شعبه­های حضوری نیز هستند و هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری خدمات خود را ارائه می­دهند.

چنانچه فروشگاه اینترنتی دارای فروش حضوری نیز می­باشد، باید آدرس شعبه و یا در صورت داشتن چندین شعبه، آدرس تمامی شعبات را همراه با شماره تلفن مربوط به هر شعبه در سایت خود درج کند تا مشتریان در صورت تمایل و نیاز، به شعبات حضوری فروشگاه مراجعه کنند.

شفافیت قیمت­ها

این روزها و به دلیل تحریم­ها و عدم‌نظارت کافی، قیمت­های بسیاری از قطعات به خصوص قطعات خودرو­های خارجی، رو به افزایش است و قیمت ثابتی ندارند.

اما بعضی از فروشگاه­ها به این افزایش قیمت­ها دامن می­زنند و روز به زور افزایش قیمت دارند، و هر روز قیمت جدیدی را به مشتریان اعلام می­کنند، که این موضوع باعث سردرگمی و کلافگی مشتریان می­شود؛ به طوریکه مشتریان نه به قیمت­های پایین و کیفیت محصولات در این رنج قیمت­ها اعتماد می­کنند و نه توان پرداخت قیمت­های بالا در رابطه با قطعه مورد نظرشان را دارند.

اما یک فروشگاه اینترنتی مجرب باید سعی کند در قیمت­گذاری شفافیت کافی را داشته باشد و تا جایی که ممکن است قیمت­ها را ثابت نگه­دارد تا اعتماد مشتریان را جلب نموده و با بهترین قیمت بالاترین کیفیت را ارائه دهد.

این­ها بخشی از مهم­ترین خصوصیاتی بود که هر فروشگاه اینترنتی قابل اطمینانی باید آنها را دارا باشد و سعی کند بهترین خدمات و محصولات را در کوتاه­ترین زمان و با کمترین هزینه ارسال، برای مشتری خود ارسال نموده و رضایت او را جلب نماید.

فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید قطعات خودرو کجاست؟

سایت بافیلتر یک فروشگاه اینترنتی قابل اطمینان برای مشتریان است و با کادر مجرب و پشتیبانی در طول ۲۴ ساعت شبانه روز، سعی دارد تا بهترین محصولات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد، تا در نهایت آسودگی بهترین خرید را با مناسب­ترین قیمت­های موجود در بازار داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید.

کارشناسان و متخصصان مجرب این فروشگاه، از اولین لحظه ثبت سفارش محصول مورد نظرتان تا آخرین لحظه، که شامل تحویل محصول و یا بعد از آن است، با شماست و می­توانید هر سوال و مشکلی که داشتید در کوتاه­ترین زمان و از طریق ارتباط با پشتیبانی­های سایت، آنها را رفع کنید.

این فروشگاه اینترتی دارای یک شعبه حضوری در تهران می­باشد که آدرس و شماره تلفن آن در سایت ذکر شده و شما عزیزان می­توانید در صورت نیاز به خرید حضوری به آنجا مراجعه کنید و با مشاهده حضوری قطعات و لوازم، خرید نمایید.

سایت بافیلتر، پر طرفدار­ترین و برترین برندهای جهان را گرد هم جمع کرده است تا قطعات متنوع و به روز جهان را به مشتریان خود ارائه دهد.

تنها و تنها با یک کلیک و ورود به سایت، بهترین قطعات را با قیمتی خوب خریداری نمایید و قطعه باکیفیت خریداری شده را در کوتاه­ترین زمان تحویل بگیرید.

 

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس