برندهای معروف ظرفشویی کدامند؟

زندگی مدرن امروز نسبت به گذشته و زندگی سنتی تفاوت های بسیاری دارد. ابزار و لوازمی در زندگی این روزها یافت می شوند که شاید در چند دهه گدشته، تنها آرزو بودند.

یکی از ابزارها و لوازمی که نقش مهممی در زندگی مدرنیته و پر سرعت امروز دارد، ماشین ظرفشویی است. این وسیله به دلیل کارکرد خوبی که ارائه می دهد و صرفه جویی بالایی که در مصرف انرژی دارد، به یک ابزار اساسی در خانه ها و رستوران ها تبدیل شده است.

برندهایی که به تولید لوازم خانگی برقی مشغول هستند، در سراسر دنیا و حتی در کشور خودمان بسیار متنوع و زیاد هستند. از همین رو ماشین ظرفشویی هایی با برندهای مختلف در بازار وجود دارند. اگر شما برای خرید ماشین ظرفشویی به بازار مراجعه نمایید، از تنوع برندها، اندازه ها، طرح ها و کارکردها متحیر خواهید شد. مسلما در چنین شرایطی انتخاب هم بسیار دشوار خواهد بود.

از همین رو باید سعی کنید تا قبل از هر خریدی، ابتدا تمامی برندهای معروف را بشناسید و از بین آنها تعدادی که خوب و مرغوب هستند و خدمات پس از فروش قابل قبولی ارائه می دهند، را انتخاب نمایید. سپس به سراغ بررسی مدل ها و طرح ها بروید و ببینید که متناسب با نیاز و سرمایه ای که دارید، کدام ماشین ظرفشویی و از کدام برند برای شما از همه مناسب تر است.

بهترین و معروفترین برندهای ماشین ظرفشویی

خرید ماشین طرفشویی از برند معروف دارای فواید بیشماری است از جمله اینکه:

برندهای معتبر از ابزار و قطعات مرغوب در تهیه اجناس خود استفاده می کنند. به همین دلیل هم طول عمر محصولاتشان بیشتر است و هم کمتر دچار ایراد در عملکرد می شوند.

برندهای معتبر به فروش محصول توجه دارند، آنها چون از کیفیت بالا و عملکرد خوب محصول خود اطمینان دارند، آن وسیله را با گارانتی و ضمانت طولانی مدت عرضه می کنند تا بتوانند نظر مثبت خریدار را جلب نمایند.

برندهای معتبر، به همان اندازه که به فروش محصول توجه می کنند، به خدمات پس از فروش هم توجه دارند. چنانچه مشتری دستگاه را به خوبی استفاده نموده باشد و محصول به خودی خود، دچار ایراد شده باشد، گاها تعویض محصول را هم با رضایت تمام انجام می دهند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند.

این برندها دارای نمایندگی معتبر هستند که برخی خدمات فروش را انجام می دهند و برخی هم خدمات تعمیر و نگه داری محصول را عرضه می نمایند. مشتریان می توانند با خیالی آسوده در این نمایندگی ها حضور یابند و نسبت به خرید خود اقدام نمایند.

نمایندگی تعمیرات برندهای معروف از هنگام نصب ماشین همراه شماست و در صورتی که کوچکترین ایرادی در ماشین ظرفشویی شما پدید آید، در جهت رفع آن خواهد کوشید.

نمایندگی ها برای تعمیر برندهای معروف ماشین ظرفشویی از تکنسین ها و متخصصان حرفه ای بهره می گیرند تا بتوانند بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه نمایند.

تکنسین های نمایندگی های برندهای معروف، در هنگام تعمیر ماشین ظرفشویی از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کنند. آنها به دلیل آشنایی با ساخت وسیله، به سرعت می توانند پی به مشکل و علت آن ببرند و در جهت رفع آن بکوشند. (اهمیت اصل بودن قطعه در ماشین ظرفشویی و هر وسیله برقی دیگر، بسیار مهم است، استفاده از قطعات تقلبی و معیوب، می تواند آسیب های بسیاری را به تمامی قسمت های دستگاه وارد نموده و از طول عمر آن بکاهد.)

معرفی برندها

برندهای تولید کننده ماشین ظرفشویی بسیار زیاد هستند، این برندها ماشین ظرفشویی را در سه مدل ایستاده، توکار و رومیزی تولید می کنند. پرکاربردترین مدل ماشین ظرفشویی، مدل ایستاده است که مانند لباسشویی جای خاصی دارد و معمولا برای ۱۲ نفر و بالاتر است. مدل رومیزی هم روی کابینت قرار می گیرد و برای ۶ الی ۸ نفر مناسب است. مدل توکار، همانطور که از نامش پیداست، باید همزمان با ساخت کابینت، مکان خاصی برای آن تعبیه شود تا در آنجا قرار گیرد.

از جمله بهترین و معروف ترین برتدهای ماشین ظرفشویی در کشور ما می توان به موارد زیر اشاره نمود.

برندهای داخلی

پاکشوما، اسنوا

برندهای خارجی

سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، آ اِ گ، زیرووات

صدای زیاد ماشین ظرفشویی

یکی از مشکلات شایعی که بسیاری از مصرف کنندگان ماشین های ظرفشویی با آن مواجه هستند، سر و صدای زیاد این دستگاه است. البته صدای معمولی این دستگاه بسیار کم و عادی است. وجود صداهای زیاد و ناگهانی عاملی است که باید شما را متوجه مشکلی در ماشین ظرفشویی نماید. در ادامه به بررسی علت صدای زیاد ظرفشویی و راه حل های آن خواهیم پرداخت.

شروع فرایند شستشو

اگر در همان ابتدا که ماشین را روشن کردید، سر و صدای زیادی شنیده شد، احتمالا مشکل از پمپ تخلیه است. پمپ تخلیه در آغاز کار ماشین و در پایان فرایند شستشو، آب کثیف را تخلیه می کند و یکی از اجزاء اصلی ماشین ظرفشویی است.

هنگامی که شما ماشین را روشن می کنید، قبل از اینکه آب تمیز وارد شود، آب کثیف درون ماشین که ممکن است هنگام چیدن ظروف درون ماشین ریخته شده باشد، تخلیه می شود. اگر در همان ابتدای فرایند شستشو صدای زیادی را شنیدید، باید به بررسی پمپ تخلیه بپردازید.

ممکن است آشغال ظروف، خرده شیشه و دیگر اشیاء کوچک، در محفظه پمپ گیر کرده باشند، این اشیاء اضافی، به پروانه پمپ برخورد می کنند و سبب صدای زیاد آن می شوند. در این شرایط باید به آهستگی و با احتیاط این وسایل را از پمپ خارج کنید.

اگر چیزی درون پمپ نبود و یا تخلیه آشغال ها صورت گرفت اما باز هم پمپ صدای زیادی داشت، باید از یک متخصص برای رفع مشکل کمک بگیرید.

هنگام فرایند شستشو

اگر ماشین ظرفشویی در هنگام فعالیت و در حین شستشو، صدای زیادی تولید نمود، مشکل ممکن است مربوط به پمپ شستشو یا پمپ گردشی باشد.

طی فرایند شستشو، این پمپ، به وسیله بازوهای آب افشان، آبی که در کف دستگاه جمع شده است را بر می گرداند. ممکن است ظروف شیشه ای درون ماشین شکسته باشند و خرده های آن به اطراف پمپ رفته و ایجاد سرو صدا نمایند. در این شرایط این خرده ریزه های زاید را جمع کنید و مجددا دستگاه را راه اندازی نمایید. اگر باز هم سر و صدای زیادی شنیدید، از یک تکنسین حرفه ای برای تعویض پمپ کمک بگیرید.

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس