نکات مهم در چاپ استیکر، بروشور و سی دی

بدون شک تمامی افرادی که در بازار کار فعالیت دارند، تا به حال به فکر چاپ و رایت سی دی، چاپ استیکر و چاپ بروشور بوده‌اند. این ابزارها می‌توانند یک مکمل خارق‌العاده برای برندینگ کسب و کار باشند؛ زیرا مخاطبان همواره به طرح‌های گرافیکی و تبلیغاتی علاقه نشان می‌دهند. البته اگر بخواهید چاپ این ابزارها به نحو احسن انجام گیرد و تاثیر مفیدی در عملکرد کسب و کار داشته باشد، باید نکاتی را بدانید؛ نکاتی که در ادامه این مطلب، توضیحاتی کامل از آن‌ها را برایتان شرح خواهیم داد. برای اطلاع از انواع استیکر شیشه ای اینجا را کلیک کنید.

استیکر یا وینیل از یک لایه نازک تشکیل شده است. این محصول قابلیت چاپ محتوای تبلیغاتی دارد و می‌توان از آن برای استعمال در محل‌های مختلف ثابت یا متحرک به منظور نمایش تبلیغات استفاده کرد. امروزه از چاپ استیکر به عنوان یکی از تبلیغات مقرون به صرفه و کارآمد یاد میشود که بسیار هم مورد توجه همگان قرار گرفته است. اگر شما هم کسب و کاری دارید که نیاز به تبلیغات دارد به راحتی و باصرف هزینه ی حداقلی میتوانید از این استیکر ها استفاده کنید. باید توجه کنید که استیکر ها انواع مختلفی دارند. پشت آنها لایه چسبی وجود دارد که با کندن آن میتوانید آنها را بر روی سطح مورد نظرتان بچسبانید. باید توجه داشته باشید که قبل از چسباندن استیکر ها حتما سطح زیرش را تمیز کنید و پس از چسباندن بر روی سطح هوای زیر آن را بگیرید.

۱.      کیفیت چاپ بروشور، بسیار حائز اهمیت است

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید همواره به یاد داشته باشید، اهمیت کیفیت چاپ بروشور است؛ زیرا بروشور قطعه‌ای کاغذ با شرح مشخصات و خدمات کسب و کار بوده که می‌تواند وسیله‌ای برای آشنایی مشتری با کسب و کار باشد؛ به همین دلیل تمامی افراد باید یک بروشور انحصاری برای کسب و کار خود چاپ کنند.

امروزه مشتریان معیارهایی سخت‌گیرانه در انتخاب کسب و کار دارند؛ بنابراین اگر بخواهید نظر آن‌ها را جلب کنید، نیازمند چاپ بروشور با کاغذ و مواد چاپی باکیفیت خواهید بود. البته این نکته در چاپ ورایت سی دی و استیکر نیز صادق است؛ اما عموما بروشور بیشتر از موارد دیگر زیر ذره‌بین مشتریان قرار می‌گیرد تا خدمات کسب و کار را بشناسند. برای اطلاع از چاپ استیکر کلیک کنید .

۲.      طرح مورد نظرتان گرافیک جذابی داشته باشد

بسیاری افراد که به دنبال چاپ استیکر و چاپ بروشور هستند، طراحی آن را به عهده یک گرافیست خلاق و توانمند می‌گذارند؛ چرا که افراد فعال در حوزه گرافیک، خلاقیت و مهارت لازمه برای طراحی را دارند. توصیه می‌شود تا برای افزایش هرچه بیشتر جذابیت طرح گرافیکی، از هیچ تلاشی دریغ نکنید. استیکر یک ورق PVC با پس‌زمینه بی‌رنگ است که می‌توان آن را به تمام نقاط چسباند؛ بنابراین زیبایی گرافیک آن اهمیت زیادی دارد.

استیکر ها وسیه هایی برای تبلیغات هستند که با دستگاههای مختلفی چاپ میشوند و هر دستگاهی بسته به نوع جوهری که استفاده میکند ماندگاری رنگی متفاوتی دارد به صورت معمول دوام رنگی کارهای چاپی بر روی استیکر ( بسته به نوع جوهر و دستگاه چاپ) بین سه ماه تا دو سال میباشد. برای چاپ استیکر به لینک قبل مراجعه کنید.

دستگاههای چاپ اکو سالونت : این دستگاه ها کیفیت بسیار بالا و ماندگاری رنگ بین ۳ تا ۶ ماه بر روی کامیون و ماندگاری بین ۸ ماه تا ۱۲ ماه برای شیشه فروشگاهها یا داخل پاساژها. این نوع از دستگاهها به کیفیت خیلی بالا معروف هستند و اگر شما به دنبال چاپ استیکر های با کیفیت بالا هستید بهترین گزینه انتخاب این دستگاه میباشد، این دستگاه رنگها را بسیار شفاف و فونتهای بسیار ریز شما را با کیفیتی عالی و همانند پوستر چاپ میکند.

۳.      به ابعاد و اندازه در چاپ و رایت سی دی توجه داشته باشید

با توجه به تفاوت ابعاد و اندازه هرکدام، یقینا نمی‌توان از یک طرح برای چاپ استیکر، بروشور و سی دی استفاده کرد. چنانچه می‌خواهید طرح شما با کاغذ و ورق تطابق داشته باشد، باید ابعاد آن را در نظر بگیرید؛ در غیر این صورت، نتیجه نهایی به عهده شما خواهد بود. از آنجایی که چاپ و رایت سی دی همواره یک ترفند تبلیغاتی رایج در دنیای کسب و کار است، قطعا این مشکل برایتان پیش می‌آید و امیدواریم نکته ذکر شده را به یاد داشته باشید.

استیکر ها بیشتر جنبه زیبایی دازند که در انواع مختلفی در اختیار قرار میگیرند متریال آنها از پی وی سی است که در مقابل پاره شدن بسیار مقاوم است در زبان انگلیسی به هر نوع رول چسبدار وینیل گفته میشه که در ایران هم به همین نام  معروف شده. برای چاپ استیکر لینک قبل را بزنید .

استیکر ها در قالب های مات و براق استفاده میکنند که بسیار جنبه تبلیغاتی دارند و نسبت به سایر ابزار های تبلیغاتی هم مقرون به صرفه تر هستند هم جذاب تر. در تییلغات باید این موضوع رو در نظر گرفت که از چیزاهایی استفاده کرد که در تمامی آب و هوا ها مقاومت داشته باشند و به زودی خراب نشن استیکر یکی از اون ابزار های تبلیغاتیه که تقریبا در تمامی شرایط آب و هوایی قابل استفادس. استفاده از رنگ های مختلف در باعث جذب مخاطب میشه و به راحتی میتونه پیام برند شما رو به مخاطبان القا کنه. اگر میخواهید در باره چاپ استیکر بیشتر بدانید لینک قبل را کلیک کنید.

چاپ و رایت سی دی و دی وی دی به وسیله چاپ دیجیتال

برای چاپ و رایت سی دی از چاپ دیجیتال ۸ رنگ استفاده میکنند این کار باعث میشه چاپ که بر روی سی دی هاست چاپ با کیفیتی باشه و طرح رو به صورت کاملا زیبا و کار آمد بر روی سی دی به چاپ میرسونه در روش دیجیتال ، طرح مورد نظر شما به صورت مستقیم روی سی دی یا دی وی دی های اصطلاحا پرینتیبل سفید رنگ تکثیر می شود. از این روش برای کارهای عجله ایی و کار هایی که تعدا کمی دارند استفده میشود .باید توجه داشته باشید که کیفیت چاپ دیجیتال ۸ رنگ ماندگاری بسیار بالایی دارد. همچنین در این روش امکان رایت محتوا روی تک تک سی دی محیا میباشد و کار ها به صورت خام یا رایت شده تحویل مشتری میگردد چاپ و رایت cd

از روش های نوین که امروزه بسیاری از مجموعه برای اینکه به دنبال جذب مخاطب چه از طریق گفت و گو و چه دیداری هستند میتونن با انجام دادم آن جذب داشته باشند و هم چنین که رضایت مشتریان را نیز با عمل جلب میکنند.

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس