حرفه ای ترین خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب در تصفیه آب ایلیا گستر

اگر دستگاه تصفیه آبی خریده اید و در خدمات پس از فروش آن مانده اید حتما این مقاله را مطالعه کنید تا با قدرت و سابقه تصفیه آب ایلیا گستر آشنا شوید. دستگاه تصفیه آب محصولی است که پس از خرید آن نیاز به سرویس های به موقع و حرفه ای است. چرا که اگر سرویس ها و تعویض فیلتر های آن به خوبی و با کیفیت خوب انجام نشود ممکن است دستگاه تصفیه آب شما را متحمل هزینه های زیادی کند. بسیاری از مشتریان با ما تماس میگیرند و اعلام خرابی دستگاه تصفیه اب خود را انجام میدهند. با بررسی دقیق تر متوجه میشویم بعلت عدم تخصص کافی، شخص در تعویض فیلتر باعث شده یک قطعه دیگر خراب شود.

سرویس خدمات پس از فروش مدون و سیستماتیک در ایلیا گستر

زندگی روزمره ی امروز به گونه ایست که هر شخصی با موضوعات مختلفی درگیر است و تمرکز بر یک موضوع کار پیچیده ایست. حداقل نیاز مشتری این است که سر زمان بندی دستگاه تصفیه آبش سرویس شود. در تصفیه آب ایلیا گستر سیستم های دقیق و حرفه ای خدمات پس از فروش وجود دارد. به گونه ای که اگر ده سال پیش یک قطعه خاص در دستگاه تصفیه آب مشترک تعویض شده باشد هم قابل رویت است. به همین دلیل حرفه ای ترین خدمات پس از فروش به مشترکین شرکت ارائه میشود.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب یکی از مهمترین آیتم های خرید یک محصول میباشد . حتی میتوان گفت اگر دستگاه تصفیه آب خریداری شود و گارانتی یا خدمات پس از فروش نداشته باشد بدین معنی است که ریسک بالایی پذیرفته شده است .

نکته ی جالب توجه در این موضوع این است که اهمیت خدمات پس از فروش از گارانتی نیز بیشتر است . چرا که برای هر محصولی که گارانتی میشود ، درصد احتمال خرابی وجود دارد که نهایت ۵۰ درصد میباشد. (توجه داشته باشید اگر احتمال خرابی بیش از ۵۰ درصد باشد قطعا بدون گارانتی واقعی خواهد بود. ) اما ۱۰۰ درصد محصولات به طور قطع و یقین نیاز به خدمات پس از فروش دارند .

دستگاه تصفیه آب اعم از خانگی یا صنعتی نیاز به گارانتی (تضمین قطعات ) و همچنین خدمات پس از فروش معتبر دارد . خدمات پس از فروش در دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی با توجه به وجود فیلتر ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد .

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر

تصفیه آب ایلیا گستر با سابقه طولانی در زمینه فعالیت سیستم های تصفیه آب ، دارای مشتریان بسیار زیادی است که به طور مستمر از خدمت رسانی آن استفاده میکنند .

با افزایش تعداد مشتریان در سال های گذشته ، تمامی مشخصات در یک سیستم CRM نگهداری شده و به صورت سیستمی و دقیق کلیه مشتریان تحت کنترل و سرویس دهی ایلیا گستر میباشد .

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه آب خانگی

امکان ویژه برای مشترکان سیستم های تصفیه آب ایلیا گستر وجود داشته و آن اینکه زمان بندی تعویض فیلتر توسط اپراتورهای سیستم CRM به اطلاع مشتریان میرسد .

نحوه کار به این صورت است که پس از نصب دستگاه ، مشخصات کامل اعم از مشتری ، فروشنده ، نصاب ، نام محصول و زمان نصب وارد سیستم شده و ثبت میگردد . سپس همانطور که بیان شد تمامی سرویس های آن دستگاه اعم از گارانتی و خدمات پس از فروش ثبت میشود .

علت موفقیت ایلیا گستر چیست؟

بسیاری از افراد با ما تماس میگیرند و با اینکه دستگاه تصفیه آب خود را از ما خریداری نکرده اند اما تمایل دارند از مشترکین ایلیا گستر باشند . علت چیست ؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است : ما با اهمیت به خواسته های مشتریان و آموزش تکنسین های حرفه ای و دقیق ، باعث افزایش رضایتمندی مشتریانمان میشویم . به عبارتی ما مشتریان خود را بدعادت میکنیم و سطح توقعات مشتریان را تا حد امکان بالا میبریم و این لیاقت و حق هر مشتری است.

بعنوان مثال اگر مشکلی برای یک دستگاه تصفیه آب بوجود بیاید ، همکاران ما با تست های دقیق ، تنها خود عیب را برطرف میکنند و اصطلاحا برای مشتری خرج تراشی نمیشود . البته هر موردی هم که به ارتقاء کیفیت آب اثر گذار باشد به مشتری پیشنهاد میگردد .  البته این امر میسر نمیشود مگر با وجود یک سیستم هدفمند با تکنسین های مجرب که همگی تابع یک قانون اجرای وظیفه نمایند.

منبع : تصفیه آب ایلیاگستر

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس