ذکر الودود و خواص آن چیست؟

ذکر الودود

الودود یکی از اسامی خداوند است که به عنوان ذکر نیز بیان می شود. دراین مطلب از خواص ذکر الودود خواهیم گفت. این ذکر که برای محبت و دوست داشتن بیان می شود در موارد مختلفی نیز اثر گذار خواهد بود.

عبادت و ذکر الودود

هر شخصی که بعد از نماز جمعه، ذکر الودود را همراه با عبارت ” محمد رسول الله” و “احمد” ۲۵ بار بر کاغذی بنویسد و همراه خود نگه دارد، در طاعات و عبادات همت بسیاری پیدا خواهد کرد. همچنین گفته شده که اگر آن شخص در صبح‌گاهان زمان طلوع خورشید، بر این نوشته نظر کند، پیامبر را در خواب خواهد دید.

آشتی میان زن و شوهر

یکی دیگر از خواص ذکر الودود، برطرف کردن دعوا در میان زن و شوهر است. شیوه استفاده از ذکر برای این کاربرد به این صورت خواهد بود:

ذکر الودود را ۱۰۰۱ مرتبه بر یک مویز، یا بر غذای زن و شوهر بخوانید.

غذا را به زن و شوهر بدهید که میل کنند.

مطابق با روایت، پس از این عمل، محبت در میان زن و شوهر آغاز خواهد شد. (این روایت در کتاب “بحر الغرائب” به امام رضا (ع) نسبت داده شده‌است.)

گره گشایی

در روایتی گفته شده، شخصی که می‌خواهد به مدد این ذکر مشکلات خود را حل کند، باید تا زمانی‌که مشکلش حل شود، روزی ۷۷ مرتبه ذکر “الودود” را بخواند.

دعوا و جرو بحث

شیخ برسی گفته است: هر شخصی ذکر الودود را هزار بار بر طعامی بخواند و به اشخاصی بدهد که با یک‌دیگر دشمنی دارد، دشمنی آن‌ها حل و فصل خواهد شد. همچنین در روایت دیگری گفته شده که اگر شخصی چهل روز بر این ذکر مداومت کند، مشکلاتش با دشمنان حل خواهد شد.

جلب محبت

در برخی از روایات بیان شده که اگر شخصی در اولین ساعات روز جمعه، در شرف زهره، ذکر الودود را بنویسد و همراه با خود حمل کند و بر ذکر الودود و الحبیب مداومت کند، محبت هرکسی به او جلب خواهد شد.

باز شدن گره های ازدواج

در روایتی گفته شده که اگر قصد بازگشت معشوق خود را دارید، فرایند زیر را انجام دهید:

یک شربت فراهم کنید و در آن، گلاب و آب‌لیمو بریزید.

روز پنج‌شنبه در زمان نماز عصر، رو به قبله بنشینید، چشمان خود را ببندید و ۱۴۰۰ مرتبه ذکر “یا ودود” را زمزمه کنید.

پس از پایان ذکر گفتن، به ظرف شربت خود فوت کنید.

سپس محتوی ظرف را بنوشید یا به معشوق خود بنوشانید.

این عمل را یک هفته ادامه دهید.

در پایان دوره، نتیجه مطلوب را دریافت خواهید کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس